Onderhoud.

Periodiek onderhoud is de beste manier om de geleverde oplossingen te beschermen, de kosten onder controle te houden en een zo hoog mogelijke uptime te waarborgen. Samen met onze klanten inventariseren we de behoeften qua onderhoud en bieden hiervoor een klant specifieke overeenkomst. Zo willen we overgaan van correctief naar preventief onderhoud.

Ondersteuning technische dienst.

Gebrek aan capaciteit in uw fabriek of werkplaats? Komt uw technische dienst werkkrachten te kort om alles gedaan te krijgen? De monteurs van Maro Bakery Support staan voor u klaar om uw technische dienst te ondersteunen waar nodig.

Grote en kleine ondersteuningen.

Wij voorzien een gekwalificeerde monteurs die uw technische dienst ondersteunen gedurende een overeengekomen periode. Of het nu gaat over het begeleiden van een project of over het uitvoeren van werkzaamheden die in drukke periodes blijven liggen, onze monteurs denken dan ook actief met uw team mee.

Ondersteuning bij mechanisch onderhoud.

Is er mechanisch werk dat blijft liggen omdat uw technische dienst er de tijd niet voor heeft? Moeten er machines onderhouden, gemonteerd of vervangen worden?

Wij zorgen voor een monteur die uw technische dienst ondersteunt bij al haar mechanische taken.

Ondersteuning bij elektrotechnisch onderhoud.

Moeten er machines voorzien worden van elektriciteit? Moeten er nieuwe elektriciteitskabels gelegd worden op een efficiënte manier? Of zijn er andere elektrotechnische taken waar uw technische dienst de tijd of know-how niet voor heeft?

Wij ondersteunen uw technische dienst zodat er geen taken overgeslagen worden door gebrek aan tijd, capaciteit of kennis.

Spare parts.

Ook spare parts worden intern geregeld. Klant specifieke (reserve) onderdelen voor alle installaties worden in eigen huis vervaardigd. 

Storing.

Om klanten zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn hebben we een storingsdienst ingericht. Aangezien elke minuut telt is onze storingsdienst altijd bereikbaar voor klanten. Na identificatie van de storing door de storingsdienst wordt bepaald welke monteur er ingezet kan worden om de storing zo spoedig mogelijk te verhelpen.

Revisie.

Revisie  of een “upgrade” van een machine kan een aantrekkelijk alternatief zijn voor de aanschaf van een nieuwe machine vanuit kostenoverwegingen. Kapotte of versleten onderdelen worden vervangen en de machine wordt zoveel mogelijk aangepast naar uw wensen en eisen.